مقاله بازاریابی خدمات بانکی

دسته: مدیریت

بازدید: 3 بار

فرمت فایل: pdf

حجم فایل: 585 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 14


  • مقاله بازاریابی خدمات بانکی
  • حساب های پس انداز
  • حساب های پس انداز قرض الحسنه
  • حساب های قرض الحسنه جاری
  • سپرده های سرمایه گذاری مدت دار
  • ارسال حواله
  • چک های مسافرتی و بانکی
  • اعطای تسهیلات
  • ضمانت نامه
  • خدمات ارزی
  • خدمات و طرح های حمایتی
  • خدمات مشاوره ای و ارزیابی
  • خدمات تلفنی
  • بازاریابی خدمات بانکی

بانکها و عصر بازاریابی :

در سالهای گذشته بانکداران شناخت بسیار ناچیزی در مورد بازاریابی داشتند . وظیفه بانکها این بود که خدمات مورد نیاز را عرضه کنند . بانکدارها مجبور نبودند به مطالعه خاصی در مورد بررسی حسابها ، پس اندازها ، وامها و یا صندوق امانات بپردازند . ساختمان بانک هم بر مبنای تصویری از معابد یونانی ساخته شده بود . در درون بانک همه جدی و خشک بودند و تحویلداران به ندرت لبخندی بر لب داشتند . مسئول پرداخت وام اتاقش را به شیوه ای ترتیب داده بود که وام گیرنده بخت برگشته می بایست در پایین میز پرهیبت او که در بالا دست نشسته بر صندلی کوچکتری بنشیند . پنجره اتاق ، پشت سر مسئول پرداخت وام قرار داشت و نور خورشید بر صورت مشتری نگون بخت می تابید و در این وانفسا او توضیح میداد که چرا نیازمند وام است . این تصویری از بانک قبل از عصر بازاریابی است .

با تشکر

137

141

خرید این فایل … 2500 تومان

دریافت نسخه PDF

مقاله بازاریابی خدمات بانکی