دانلود ترجمه مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

دسته: حسابداری

بازدید: 4 بار

فرمت فایل: docx

حجم فایل: 82 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 25


  • دانلود ترجمه مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)
  • کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
  • مجموعه سرمایه گذاری مشتری
  • سرمایه گذاری مشتری
  • سبد سرمایه گذاری مشتری
  • تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری
  • دانلودکاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

یک بررسی تجربی

معرفی :

نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر تصمیمات سرمایه گذاری درطی دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصمیمات مالی به عنوان میزان ریسک یا میزان برگشتی انتظارداشته پذیرفته شد. به هرحال این نظریه در قسمتهای دیگری به جزء قسمتهای مالی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. اولین قسمتی که این نظریه مورد استفاده قرارگرفت بررسی برنامه های تولیدی بود جایی که یک محصول یا گروهی از محصولات با توجه به سهم فروش آینده یا کنونی شان همچنین حجم فروش ها ، هزینه ها یا نیازهای سرمایه گذاری مورد تجزیه وتحلیل قرار می گرفتند بعدها اصل نظریه سرمایه گذاری توجه زیاد استراتژی های منسجم را به خود معطوف داشت که تمام این استراتژی ها قبلا در دسته بندی محصولات یا کارهای تجاری در ابعاد کلیدی مشخص به منظورکمک به رسیدن اهداف استراتژیکی منسجم مورد توجه قرار گرفته بودند. ابعاد کلیدی شامل سهم بازار ، افزایش فروش ، جذابیت های بازار وموقعیت رقابتی که وابسته به مدل پیشنهادی می باشد می شود.

بدون توجه به ابعاد استفاده شده نظریه اصلی این است که وضعیت واحدها درشبکه باید خلاصه ای از اکثراستراتژی های مخصوص مشخص کند.

—————————————————————————-

عنوان اصلی مقاله: The Use of Customer Portfolio Theory An Empirical Survey

ترجمه فارسی عنوان: کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

تعداد صفحات انگلیسی:13 صفحه

تعداد صفحات ترجمه فارسی: 21 صفحه

قیمت ترجمه فارسی:15000 تومان

خرید این فایل … 6000 تومان

دریافت نسخه PDF

دانلود ترجمه مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)