بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان

دسته: روانشناسی

بازدید: 3 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 64 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 109


  • بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان
  • بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان
  • رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان
  • زت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان
  • پرخاشگری در دانش آموزان

بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان

فهرست مطالب

چکیده :

فصل اول

طرح تحقیق

1-1- مقدمه

2-1: بیان مسئله :

3-1: اهداف تحقیق

4-1: همیت و ضرورت تحقیق :

5-1: در بیان ضرورت و اهمیت پژوهش حاضر می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

6-1: سئوالهای تحقیق :

7-1: تعریف نظری و عملیاتی متغیرها :

فصل دوم

ادبیات و پیشینه تحقیق

1-2: مبانی نظری تحقیق :

1-1-2 : عزت نفس :

2-1-2: عزت نفس و موفقیت :

3-1-2: اصل حفظ عزت نفس نوجوان :

4-1-2: اندازه گیری عزت نفس :

5-1-2: فواید عزت نفس بالا :

6-1-2: تعاریف نظری پرخاشگری :

7-1-2: پرخاشگری :

8-1-2: تعاریف پرخاشگری و اعتقادات نظری متفاوت روان شناسان :

9-1-2: سه تعبیر کلیدی از رفتارهای پرخاشگرانه :

10-1-2: پیشینه نظری پرخاشگری :

12-1-2: تغییرات رشدی :

13-1-2: ثبات پرخاشگری :

15-1-2: تفاوتهای جنسیتی :

16-1-2: الگوهای خانواده و پرخاشگری :

17-1-2: عوامل تعیین کننده پرخاشگری :

18-1-2: مواجه شدن با مدلهای پرخاشگر :

19-1-2: عوامل محیطی :

20-1-2: بالا بودن سطح تحریک فیزیولوژیک :

21-1-2: درد به عنوان عامل آشکار کننده :

22-1-2: هورمون ها ، داروها و رفتار پرخاشگرانه :

23-1-5: داده های ژنتیک و رفتار پرخاشگر :

24-1-2: اسنادها و رفتار پرخاشگرانه :

26-1-2: نظریه ها و دیدگاههای مختلف در خصوص پرخاشگری :

27-1-2: تحلیل نظریه ها در زمینه پرخاشگری :

28-1-2: شخصیت فعل پذیر – پرخاشگر :

29-1-2: پرخاشگری خانوادگی :

30-1-2: رویکردهای نظری به پرخاشگری :

31-1-2: ویژگیهای پرخاشگری و خشونت :

32-1-2: روشهای کنترل پرخاشگری :

33-1-2: الف : در ایران :

34-1-2: ب: تحقیقات خارجی :

35-1-2: سخن آخر در مورد پرخاشگری :

فصل سوم

روش تحقیق

1-3 روش پژوهش :

2-3 جامعه آماری :

3-3 نمونه آماری :

4-3 روش نمونه گیری :

5-3 ابزار اندازه گیری :

1-5-3 پرسشنامه عزت نفس (فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت ):

2-5-3شیوه نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت :

3-5-3 اعتبار روایی پرسشنامه کوپر اسمیت :

4-5-3 پرسشنامه پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری :

6-3 روش اجرا :

7-3 روش آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات :

فصل چهارم

یافته های تحقیق

جدول 1-4:

جدول 2-4 : توزیع فراوانی رشته تحصیلی

جدول 3-4 : توزیع فراوانی رشته تحصیلی دختران

جدول 4-4 : توزیع فراوانی رشته تحصیلی پسران

جدول 5-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و پرخاشگری

جدول 6-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و پرخاشگری برای دختران و پسران

جدول 7-4 : همبستگی عزت نفس با پرخاشگری ( فرضیه اول)

نتیجه گیری :

جدول 8-4: همبستگی عزت نفس با پرخاشگری در پسران

جدول 9-4 : همبستگی عزت نفس با پرخاشگری در دختران

نتیجه گیری :

جدول 10-4 آزمون T برای مقتیسه میانگین عزت نفس دختران و پسران

جدول 11-4 : آزمون Tبرای مقایسه میانگین پرخاشگری دختران و پسران

فصل پنجم

بحث و بررسی نتایج

1-5 مقدمه

2-5 منابع

ضمائم

ضمیمه 1-پرسشنامه عزت نفس ( فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت )

ضمیمه 2- پرسشنامه پرخاشگری (AQQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری

خرید این فایل … 8000 تومان

دریافت نسخه PDF

بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان